Παίζει κάτι καλό: Θύτης και Constantine the G
M.Hulot

Με τον Θύτη και τον Constantine the G συναντηθήκαμε στο παρκάκι της Ναυαρίνου στα Εξάρχεια και η κουβέντα και η φωτογράφηση έγιναν δίπλα, στον πεζόδρομο πριν το πάρκινγκ, με τέσσερις τουλάχιστον περαστικούς να μας διακόπτουν για να ρωτήσουν «αν παίζει κάτι καλό».

Ατύχησαν. Όχι ότι δεν έπαιζε κάτι καλό, αλλά όχι αυτό που εννοούσαν. Η συνάντησή μας έγινε με αφορμή την εμφάνισή τους στο Meeting of Styles το Σάββατο το βράδυ που τελικά ακυρώθηκε λόγω της βροχής, αλλά και οι δύο είναι πολύ ωραίοι τύποι και η συζήτηση μαζί τους είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Ακόμα πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχουν τα κομμάτια τους που μπορείς να βρεις διαδικτυακά για δωρεάν download [τα λινκ υπάρχουν στο τέλος της συνέντευξης] και τα βίντεό τους στο youtube. To Ψυχοshow του Θύτη σε σκηνοθεσία του Φωκίωνα Μπόγρη με τους στίχους «πρέπει να σκοτώσω την Κατερίνα Στικούδη / προτού να βγάλει άλλο τραγούδι / θα την παραλύσω την πουτάνα με το taser / θα της καρφώσω καρφιά στη μάπα να μοιάζει με το hellraiser» είναι από τα βίντεο που παίζει στο repeat εδώ και πολύ καιρό στο γραφείο του Ουγκ! και ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία να μας εξηγήσει γιατί τόσο μένος…

Φωτο: Eftychia Vlachou

Συστηθείτε μας.
Εγώ είμαι ο Θύτης, από Αθήνα. Έχω γεννηθεί στο Περιστέρι και έχω μεγαλώσει εκεί, μέχρι έξι χρόνων, αργότερα μέχρι 13 χρονών ήμουν με την οικογένεια στα Χανιά της Κρήτης. Επέστρεψα στο Περιστέρι, πριν από 5 χρόνια ήμουν στα Εξάρχεια, και ξαναγύρισα στο Περιστέρι. Σκρα 36.

Eμένα με λένε Constantine the G, είμαι Καναδός Έλληνας, γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Καναδά και το 2002 με έφερε η μάνα μου εδώ να μείνω και για 10 ολόκληρα χρόνια μένω στην Αθήνα. Κάνω ραπ, ιδιαίτερα στα αγγλικά.

Μίλαγες ελληνικά όταν ήρθες;
Δεν μίλαγα ελληνικά όταν ήρθα, ακόμα τα μαθαίνω.

Θύτη, στο βίντεο του ψυχοshow είναι πολύ σκληρές και οι εικόνες και οι στίχοι, σου αρέσει να προκαλείς;
Μου αρέσει να προκαλώ και βασικά δεν μου αρέσει γενικότερα που όλη η μουσική σκηνή, κατά κύριο λόγο μιλά για χαρούμενα, ωραία πράγματα, κάτι που θα ήταν cool αν δεν είχε φτάσει σε επίπεδο να μην βλέπει ο κόσμος τι συμβαίνει τριγύρω του. Νομίζω ότι αντιδρώ σε αυτό και θέλω να δίνω το αντίθετο ακριβώς πράγμα.

Πρέπει να προκαλεί η τέχνη;
Θύτης: Στην τέχνη δεν χωρούν «πρέπει» κατ’ αρχάς. Ούτε «μη», ούτε «όχι»

Εσείς κάνετε τέχνη;
Θύτης: Δεν θα το έλεγα αυτό για τον εαυτό μου.

Και τι κάνεις τότε;
Θύτης: Κάνω ραπ.

Πιστεύεις πραγματικά ότι ο κόσμος δεν βλέπει γύρω του την ασχήμια και βλέπει μόνο τα θετικά;
Θύτης: Ίσως να τα βλέπει αλλά να θέλει και να ξεγελαστεί, να θέλει να αποφύγει όλη αυτή τη φάση, αλλά όχι να την αλλάξει πηγαίνοντας από διαφορετικούς δρόμους.

Constantine G: Είναι σαν να ρίχνει όλα τα σκουπίδια κάτω από το χαλί. Δεν αλλάζεις κάτι, απλά το κρύβεις. Βλέπεις αυτό που θες να δεις.

Αυτά που γράφετε πόσο βιωματικά είναι;
Constantine G: Πολύ. Αλλά όταν λέμε «σκοτώνουμε» Μc’s δεν σημαίνει ότι τους σκοτώνουμε και στα αλήθεια, στην πραγματικότητα σκοτώνουμε τον Μc στο μικρόφωνο γιατί η γλώσσα μου είναι το όπλο μου και το όπλο μου είναι η γλώσσα μου.

Θύτης: Αν δεν είναι βιωματικό αυτό που θα πεις, πέφτεις στην παγίδα ότι θα φανεί ότι αυτό που λες είναι ψεύτικο, acting. Βέβαια, όταν λέω ότι πρέπει να σκοτώσω την Κατερίνα Στικούδη δεν είναι σκέψη που μου περνά από το μυαλό, αλλά είναι μια σκέψη που εκφράζει αγανάκτηση και οργή. Το ιδανικό είναι να συνδυάζεις βιωματικές καταστάσεις και μπλέκεται και η φαντασία σε αυτό.

Γράφετε μόνο στίχους ή γράφετε και beat;
Θύτης: Εδώ, ο G, έχει κάνει κάποιες απόπειρες...

Constantine G:  Αρχίδια. Εγώ είμαι απλά ένας ράπερ, στιχουργός που θέλει να εκφράζει αυτά που γράφει, γιατί υπάρχουν πολλοί που γράφουν στίχους αλλά δεν έχουν την έκφραση.

Πώς υπάρχει η πόλη στα κομμάτια σας;
Constantine G: Υπάρχει σαν representation. Nα αφήνω τον άνθρωπο που ακούει όπου κι αν είναι στην Γη να ξέρει ότι αυτός που τα λέει αυτά είναι στην Αθήνα.

Θύτης: Για μένα αυτή η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με το αστικό περιβάλλον. Είναι εμμονή για μένα να μιλώ για την Αθήνα, είναι μια από τις εμμονές των στίχων μου.

Constantine G: Για την Αθηνά, την θεά, μπορείς να γράψεις 1000 πράγματα, αλλά για την Αθήνα, εκατομμύρια.

Γιατί κάνετε χιπ-χοπ;
Γιατί μάλλον είμαστε άχρηστοι για να κάνουμε το οτιδήποτε άλλο. Μας ρωτούν: με τι ασχολείστε; Και εμείς δεν γουστάρουμε καν να απαντήσουμε. Είναι ένα πράγμα που μας την δίνει αυτό. Σαν αυτόν τον Τάκη ρέηβερ. Τον ρωτάνε με τι ασχολείται και λέει με τίποτα.

Η κουλτούρα της Ελλάδας έχει επηρεάσει ξεχωριστά αυτό το είδος;
Θύτης: Αυτό το είδος πιστεύω είναι ελαστικό, η θεματολογία μπορεί να είναι οποιαδήποτε, οπότε μπορείς να προσαρμόσεις το χιπ χοπ στην ελληνική πραγματικότητα.

Constantine G: Εμένα μου αρέσει να βλέπω την εξέλιξή της. Γιατί θυμάμαι, όταν ήρθα το 2002, σπάνια θα έβλεπες κάποιον να φορά ανάποδα το καπέλο ή φαρδιά παντελόνια, σε σχέση με σήμερα που είσαι πιο connected. Eίναι σαν το skateboard. Τότε δεν υπήρχε ούτε ένα πάρκο. Υπήρχε ένα πάρκο στην Χαλκίδα μόνο και τώρα έχουμε 10. Σιγά-σιγά μπαίνει στο μυαλό των ανθρώπων. Ο πατέρας μου που είναι πενήντα χρονών από μένα ξεκίνησε να ακούει χιπ χοπ και ραπ με τους φίλους του και αρχίζουν να γουστάρουν. Στην αρχή νόμιζαν ότι ήταν ένα μονότονο beat, αλλά όταν έκατσαν και το άκουσαν, είδαν ότι υπάρχει ουσία και μήνυμα. Το έβλεπαν σαν το ροκ. Γι' αυτό και βλέπω το ροκ σαν ξάδερφο του χιπ χοπ.

Το να υπάρχουν και οι trash στιγμές και εκείνη η  μουσική που δεν έχει αξία, πόση ουσία έχει για σένα;
Θύτης: Για μένα η κακή μουσική είναι παράδειγμα του τι δεν πρέπει να κάνεις, εγώ ακούω συνεχώς κακή και αστεία μουσική.

Μιλάς στους στίχους για «αληθινό χιπ χοπ». Ποιο είναι το αληθινό χιπ χοπ;
Θύτης: Κοίταξε, η φάση κατακλύζεται από πιτσιρικάδες που θα βγουν να πουν πράγματα με τα οποία δεν έχουν επαφή, για το φαίνεσθαι. Το αληθινό χιπ χοπ πρέπει να το κάνεις με ένα κίνητρο, που είναι η αγάπη γι αυτό. Από εκεί και πέρα, αν το κάνεις για την πόζα, τις γκόμενες και τα χρήματα, έχεις ξεκινήσει λάθος και δεν είναι αληθινό χιπ χοπ αυτό.

Constantine G: Το χιπ χοπ είναι κουλτούρα που τα έχει όλα μέσα. Είναι ένας τρόπος να εκφράζεσαι, να βγάλεις το αρνητικό που κουβαλάς μέσα σου. Ένας τρόπος ψυχοθεραπείας.  Άλλος πάει γυμναστήριο, άλλος χτυπάει τον σάκο, άλλος βγαίνει έξω και σκοτώνει 10 άτομα. Εμείς μπαίνουμε στο στούντιο.

Έχει βγάλει κανείς λεφτά από το χιπ χοπ στην Ελλάδα;
Κάποιοι έχουν βγάλει χρήματα. Ο "going through", o Bουρλιώτης. Βέβαια, και πιο underground συγκροτήματα έχουν βγάλει χρήματα.

Εσάς, σας νοιάζει να βγάλετε χρήματα;
Και μας, μάς νοιάζει. Αν μπορούμε, γιατί όχι; Με συναυλίες, να δημιουργούμε δικά μας ρούχα, να πουλάμε cd, να έχουμε το στούντιό μας.

Πόσο χρονών είστε:
Constantine G: 25
Θύτης: Εγώ 29.

Τι ακούσματα είχατε πριν καταλήξετε εδώ;
Constantine G: Εγώ ξεκίνησα με Snoop Dogg, μετά πήγα σε φάση west coast, κάποια στιγμή πήγα στην Νέα Υόρκη και άκουγα Nonfiction, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησα να ακούω ραπ κατεβάζοντας ένα cd, γιατί καταλάβαινα ότι με επηρέαζε αυτό στο γράψιμό μου και δεν μου άρεσε. Ήθελα να είμαι φρέσκος, μόνος μου.

Θύτης: Εγώ από αυτό το είδος μουσικής άρχισα να ακούω πρώτα ελληνικά πράγματα, γιατί εγώ τότε ήμουν στα Χανιά. Πρώτα άκουσα την μουσική και μετά έμαθα πώς λέγεται. Δεν υπήρχε καν όρος, δεν ήξερες τι σημαίνει.  Στην αρχή είχαν βγει οι TXC, μετά είδα ότι υπάρχουν οι FFC και οι Active Member. Διάλεξα να είμαι με την χιπ χοπ φάση γιατί με εξέφραζε περισσότερο. Επίσης το «gangsta's paradise» από την ταινία “Ασυμβίβαστη γενιά” ήταν από τα πρώτα ξένα αγαπημένα κομμάτια. Έπειτα άρχισα να ψάχνω περισσότερο την ξένη σκηνή.

Κομμάτια ελληνικής μουσικής σκηνής που δεν είναι χιπ χοπ;
Θύτης: Δυσκολεύομαι να σκεφτώ καλλιτέχνες που να τους θεωρώ αξιόλογους. Ούτε καν εμένα δεν θεωρώ αξιόλογο.

Η χιπ χοπ σκηνή στην Ελλάδα υποστηρίζεται από πολύ κόσμο πάντως.
Θύτης: Γενικά πιστεύω στην Ελλάδα υπάρχει πολύς κόσμος που ακούει χιπ χοπ, πολύς κόσμος ντρέπεται γι’ αυτό κιόλας, τον καταλαβαίνω, και εγώ ντρέπομαι. Γιατί πολύς κόσμος όταν τους λες τι ακούς σε κοιτάει και λέει «τι καθυστερημένο είναι αυτό, τι ανούσιος;». Τους δικαιολογώ όμως, γιατί όταν ακούς πολλά πράγματα ελληνικά από αυτή μόνο την σκηνή, καταλαβαίνεις ότι το επίπεδο δεν είναι και πολύ υψηλό. Αλλά υπάρχουν και πολύ αξιόλογα πράγματα από άποψης στίχων. Είναι πολύς καιρός που σνόμπαρα τελείως το ελληνικό χιπ χοπ, αλλά τώρα τελευταία ακούω μόνο ελληνικά πράγματα.

Ποιοι σου αρέσουν;
Θύτης: Μου αρέσουν RNS, Ψυχόδραμα, Κanon πχ. Τελευταία ακούω πολύ Δ.Π.Θ. O Empne, που προσωπικά του χρωστάω και χάρη γιατί με ξύπνησε από ένα λήθαργο. Και με βοήθησε να ξεπεράσω κάποιες κακές εμπειρίες και άσχημα πράγματα σε σχέση με τον νόμο. Από εκεί και πέρα, δεν ήμουν ενεργός. Έκανα κάποια πράγματα και με λάθος άτομα. Παρουσιάστηκε, λοιπόν, μετά από χρόνια, ενώ ήμασταν πολύ φίλοι και μου πρότεινε να κάνουμε μια δουλειά μαζί, να μου δώσει κάποιες παραγωγές. Είναι Μc παραγωγός, απίστευτος, μηχανή παραγωγής, έχει κάνει 500-600 mixtapes, παραγωγές δικές του, 20-30 cd, κάνει πολλές συνεργασίες με Mcs του εξωτερικού.

Ποια θα ήταν η ιδανική συνέχεια αυτών που κάνετε;
Constantine G: Να μπορούμε να αλλάξουμε το περιβάλλον μας. Άμα έχεις ανθρώπους που σε παρακολουθούν, είναι πιο εύκολο. Είναι κάποιες οργανώσεις εδώ στα Εξάρχεια που κάνουν κάποια live και μαζεύουν λεφτά για να στέλνουν στους φυλακισμένους. Κάτι άλλο που θα μπορούσε να γίνει θα ήταν να κάναμε κάποιο live και να πηγαίναμε σε μια πλατεία με χώμα για να το κάνουμε γρασίδι. Αν ο Δήμος την έχει γράψει, πρέπει να πάρουμε εμείς την κατάσταση στα χέρια μας.

Θύτης: Να το πάμε πιο ψηλά όλο αυτό. Να περπατάς στο δρόμο και να μην γυρνάει ο άλλος να σε κοιτάξει περίεργα επειδή φοράς ένα φαρδύ παντελόνι, ένα καπέλο ή κάτι…

Γυρνάει ακόμα νομίζεις;
Θύτης: Δεν γυρνάει με την έννοια «Α, ο περιθωριακός», μπορεί να σκεφτεί ότι είσαι ηλίθιος, όμως.

Σε 10 χρόνια πώς φαντάζεστε την Αθήνα; Έχετε κάποια εικόνα;
Constantine G: Όπως είναι, αλλά με λιγότερη κρίση χωρίς μαλακίες της πολιτικής, όπως Χρυσαυγίτες και μπάτσους παντού. Άμα μπορούσαμε να βγάζαμε αυτά τα τρία πράγματα από την μέση, καλά θα ήμασταν.

Τι σου αρέσει στην Αθήνα;
Constantine G:  Ο καιρός της, ο λαός της -και όχι ο κολλημένος κλειστόμυαλος Έλληνας- που για να περάσει καλά πρέπει να πάει στα μπουζούκια. Μου αρέσουν οι γυναίκες, οι παραλίες, μου αρέσει που μπορώ να πιω μια μπύρα στο δρόμο χωρίς να μου κόψει ο μπάτσος πρόστιμο 150 ευρώ. Μου αρέσει που η Αθήνα δεν κοιμάται ποτέ. Εγώ μεγάλωσα στον Καναδά και τα πράγματα εκεί ήταν αλλιώς. Αν θέλουν πολλοί να πάνε εκεί, να ξέρουν ότι το σύστημα είναι κοντρολαρισμένο και λειτουργεί όπως θέλει το κράτος. Δεν είναι μπουρδέλο σαν το δικό μας.

Θύτης: Μέχρι πριν από κάποιο καιρό είχα υποβάλλει τον εαυτό μου, μέσα από τον στίχο κιόλας, επειδή ράπαρα συνεχώς για την Αθήνα, ότι είναι γαμώ, αλλά πλέον πιστεύω ότι δεν μπορείς να ζήσεις σαν άνθρωπος. Πολλές φορές σκέφτομαι να την κάνω για να βρω την ησυχία μου. Δεν θα άλλαζα απαραίτητα χώρα, ίσως πόλη. Αν έρθεις πιο κοντά στην φύση βελτιώνεσαι και ως άνθρωπος, εδώ δεν υπάρχει ούτε τετραγωνικό εκατοστό φύσης. Νιώθω ήδη ένα κάλεσμά της.

Πιστεύεις ότι η επαφή με το φυσικό περιβάλλον θα επηρέαζε την μουσική σου;
Θύτης: Όταν συνηθίζεις να γράφεις για τα κακά που βλέπεις γύρω σου, μπαίνεις και στον αντίστοιχο τρόπο σκέψης. Ίσως να επηρεαζόμουν.

Πώς βλέπετε τα πράγματα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή;
Θύτης: Το πιο εξοργιστικό πράγμα στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι είναι η άνοδος του φασισμού. Είμαι γάμα τα εξοργισμένος με όλο αυτό. Πόση ηλιθιότητα μπορεί να έχει πια ο κόσμος για να τους ψηφίζει; Ο φασισμός έχει έρθει σκόπιμα για να συνηθίσει ο κόσμος στην λογική του «θα σε γαμάμε και θα σε δέρνουμε» και εμείς έχουμε άτομα που μπορούν να το κάνουν και εσύ θα το βουλώνεις. Νομίζει ο Έλληνας ότι με τον φασισμό έχει αντιδράσει, αλλά έκανε ακριβώς αυτό που ήθελαν οι άλλοι να κάνει. Εγώ, για να είμαι απόλυτα ξεκάθαρος δεν ανήκω πουθενά, αλλά είμαι πολύ κατά αυτού του πράγματος. Είναι απάνθρωπο. Ήμουν μπροστά και στα σκηνικά στο Χυτήριο και στο βίντεο με τις «γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες». Έψαχνα να βρω πέτρες να πετάξω. Αυτοί είναι πιο χαμηλού επιπέδου από μένα που δεν μπορώ να μιλήσω και σωστά. Βγαίνουνε, δέρνουνε και τους γουστάρει ο κόσμος ρε και έχουν και κάλυψη. Το τρομακτικό είναι ότι η αστυνομία, στους κύκλους της, είναι και αυτή Χρυσή Αυγή. Ο Χρυσαυγίτης περπατά πλέον στο δρόμο και είναι και προνομιούχος. Ενώ εγώ που έχω παθολογικό πρόβλημα με τα νεύρα μου, περπατώ στο δρόμο και αν μου πει κάτι κάποιος και του πω και εγώ, θα έχω πρόβλημα, ενώ αυτοί που σκοτώνουν κόσμο δεν έχουν.

Πώς μπορεί να λυθεί αυτό;
Θύτης: Με το ίδιο νόμισμα, αυτό θέλει βία. Εμένα για κάποιο λόγο με μίσησαν οι Χρυσαυγίτες μετά το Ψυχοshow. Είχαμε αντιδράσεις ιντερνετικές. Δεν είχαμε συγκεκριμένες αναφορές σε αυτούς, αλλά επειδή στο βίντεο είχα ντυθεί αστυνόμος,  φοράω μια γουρουνοκεφαλή και έχω ένα πολυβόλο με το οποίο πυροβολώ και υπάρχει ένας στίχος που λέει «ρίξε τις σφαίρες σου, γουρουνόπουλο», αυτό για κάποιο λόγο θεωρήθηκε αναρχικό. Είναι δογματική φάση. Αν δεν συμφωνείς μαζί τους σε κάτι δεν είσαι καν Έλληνας, ακόμα κι αν έχεις γεννηθεί εδώ.

Θύτης: Εμένα μου αρέσει η αμεσότητα που έχει το χιπ χοπ. Βλέπεις στην Ελλάδα γενικότερα ότι σε πολλούς αρέσουν τα συγκροτήματα που έχουν κάτι εναλλακτικό στον στίχο τους και το πάνε λίγο στο πιο ποιητικό. Ας πούμε μου αρέσει ο Δ.Π.Θ., γιατί το κάνει ακριβώς με τον τρόπο που μου αρέσει, πολύ ωραία και δεν χάνει πουθενά την αλητεία του το πράγμα. Γουστάρω το πολύ άμεσο, το μαχαίρι στο κόκαλο, χωρίς να χρησιμοποιώ περίεργες οδούς για να πω κάτι.

Τι σας δίνει ελπίδα;
Θύτης: Η μουσική που κάνουμε. Η δημιουργία της μουσικής. Γνωρίζω παιδιά με τα οποία κάνουμε ωραία μουσική, την βρίσκω με δημιουργικά πράγματα που έχουν να κάνουν με οποιαδήποτε μορφή τέχνης.

Constantine G: Εμένα η κοπέλα μου, μού δίνει ελπίδα. Και ότι ξυπνάω το πρωί και έχω άλλη μια μέρα μπροστά μου, ας κάνουμε ό,τι μπορούμε σε αυτή.



Θύτης: Constantine G, τι ετοιμάζεις;
Constantine the G :Ετοιμάζω ένα CD που θα λέγεται Μαλάκα, Constantine G, Mαλάκα, και μαζί με το Cd θα βγει και μια εταιρία ρούχων που θα λέγεται Μαλακα-wear.

Θύτης: Εγώ πάλι ετοιμάζω ένα LP σε παραγωγή Empne, θα περιέχονται κάποια κομμάτια και από το ΕP, θα λέγεται και αυτό κομμάτια, «Κομμάτια LP», έχει γραφτεί στο στούντιο Χ, τώρα είμαστε στο τεχνικό κομμάτι και γίνονται οι μίξεις, σκεφτόμαστε να το παρουσιάσουμε μαζί με το «Ο διάβολος σε θέλει» του Κanon, στις 28 Ιουνίου στο Ghost House.

Πείτε μας έναν καλό δίσκο που ακούσατε τελευταία.
Του Κanon, «O διάβολος σε θέλει». Για μας είναι ό,τι καλύτερο έχει βγει τελευταία. Επίσης οι Dapple Gainors, δύο τύπο από την Νέα Υόρκη που έχουν και γαμώ τα beat, και ωραίο style flow στίχο.

Constantine the G: Προσεύχεσαι στον Θεό;
Θύτης: Προσεύχομαι στον Θεό μου, που είναι ο εαυτός μου, γιατί χωρίς τον εαυτό μου δεν θα μπορούσα να πάω μπροστά. Στην δύναμη και την ενέργεια που έχω μέσα μου, μου την έχει χαρίσει το σύμπαν και για μένα το σύμπαν είναι το παν. Δεν λέω τίποτα στην προσευχή, η προσευχή μου είναι όλη η σκέψη μου. Η προσευχή δεν χρειάζεται να είναι και ομιλητική…

To EP του Θύτη «Κομμάτια» υπάρχει εδώ για download.

http://www.mediafire.com/download/dh0l29xu8oqahtn/%CE%98%CE%A5%CE%A4%CE%97%CE%A3+-+%CE%9A%CE%9F%CE%9C%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%91.zip

To άλμπουμ του «Κομμάτια LP» κυκλοφορεί μέσα στον Ιούνιο.

 

 

Το πρώτο άλμπουμ του Constantine the G «Welcome to the factory» υπάρχει για download εδώ:

http://www.iamhiphop.gr/2011/constantine_the_g_welcome_to_the_factory_download/

 

International Graffiti Festival meeting of styles, Κυριακή 2.6 στο Κατράκειο της Νίκαιας



back to main